Återuppstår

Hej alla glada ridsportmänniskor i Gästrikland/ Hälsingland,. Då ridsporten i de lokala tidningarna nu tyvärr är borttagna så känner jag att det bör vara dags att starta upp denna blogg igen.
Den rann ut lite i sanden för 2,5 år sedan och för att kunna få en bra rapportering igen så behöver jag all hjälp jag kan få av er.

Bilder och resultat (även länkar via equipe) kan ni gärna maila till mig på: [email protected]
Kan vi få till en bra statistik och även visa hur mycket tävlingar som det kan rapporteras om så kanske vi kan få tidningen att tänka om.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Toppen!!👍🏼

2016-09-06 @ 20:58:29
Postat av: Anna

Superbra! Go Vickan!! =)

2016-09-07 @ 08:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0